Як отримати роботу без попереднього досвіду?

Як отримати роботу без попереднього досвіду?

  •  Подавайтеся на програми стажування. Чимало компаній у такий спосіб залучають як спеціалістів без комерційного досвіду, так і молодших фахівців.
  • Працюйте над власними проєктами. Такі проєкти можна й варто додавати в портфоліо, аби показати ваш підхід до робочого процесу та розуміння етапів виконання завдань.
  • Відвідуйте воркшопи. Воркшопи та інші схожі події можуть стати відмінною можливістю для здобуття практичного досвіду; дають змогу познайомитися з іншими фахівцями та розширити свою мережу контактів.
  • Долучайтеся до практичних курсів. Обирайте навчання, на якому зможете застосувати свої знання на практиці.
  • Приєднайтеся до волонтерської праці. Так ви не тільки здобудете досвід, а й зробите добру справу.
  • Візьміть проєктну роботу. Спробуйте себе у фрілансі або зверніться до друзів та знайомих з пропозицією співпраці.

5 освітніх серіалів для підприємців

5 освітніх серіалів для підприємців

Поглиблюйте ваші знання про бізнес-тенденції:

  • Внешняя ссылка открывается в новом окнеОсвітній серіаліті для підприємців GLOBA Цей проєкт спрямований на розвиток навичок у PR, а також сприяє покращенню бізнес-комунікацій та міжнародного нетворкінгу
  • Внешняя ссылка открывается в новом окнеМаркетингова стратегія  У серіалі 10 відео, що не лише розкривають історію розвитку інтернет-маркетингу, але й дозволяють вам ознайомитися з цифровими тенденціями та майбутніми перспективами галузі.
  • Внешняя ссылка открывается в новом окнеБазовий курс підприємця  Він пропонує розглянути ключові аспекти підприємництва, такі, як створення бізнес-ідеї, фінансування, управління командою та оцінка ефективності бізнесу.
  • Внешняя ссылка открывается в новом окнеОнлайн-освіта від Київстар та Бізнес-школи МІМ Можна дізнатися, як керувати фінансами, розвивати бізнес під час кризи, краще розуміти поведінку споживачів, освоїти цікаві факти про менеджмент і техніки презентації проєктів.

Участь в онлайн заході "Ярмарок Вакансій 2023: Робота Є!"

Реєстрація на участь в онлайн заході "Ярмарок Вакансій 2023: Робота Є!" (30 серпня 2023 року, з 11:00 до 14:00) 

Робота – це спосіб реалізації особистісного потенціалу людини, забезпечення належного рівня життя і економічної сталості. За останні 18 місяців перед багатьма людьми постали складні виклики: пошук іншої роботи у новій громаді, необхідність опановувати нові спеціальності і планувати своє професійне життя в реаліях сьогодення. 

Проте,  українські підприємці намагаються зберегти і, навіть, створити нові робочі місця задля підтримки населення, розвитку економіки і відбудови країни.

ГО "Маріупольська Спілка Молоді" за підтримки Міжнародної організації з міграції та Державної служби зайнятості проводить онлайн захід «Ярмарок Вакансій 2023: Робота Є!», який допоможе вам:

  • дізнатися про актуальні тенденції на ринку праці та затребувані вакансії сьогодні і у майбутньому;
  • познайомитися з іноземними роботодавцями та, навіть, пройти співбесіду в іноземній компанії;
  • познайомитися з провідними роботодавцями у трьох кластера: міжнародний бізнес; бізнес, що працює в сфері ІТ та комунікацій та бізнес, що працює в сфері обслуговування та технічних напрямків;
  • пройти співбесіду з українськими роботодавцями, отримати можливість працевлаштуватися та відновити свій економічний стан;
  • отримати дієві інструменти, що допоможуть успішно пройти співбесіду і скласти якісне резюме, яке привертатиме увагу працедавців.

Дата: 30 серпня з 11:00 до 14:00

Формат: онлайн на платформі Zoom

Зареєструватися https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdvm6iXomjU5CTt5eLipANrLDcg4qJ3TW_FzJww_3kVvMYzbQ/viewform?pli=1

Онлайн-послугою «Віртуальна довідка»

Наукова бібліотека інформує

Запрошуємо скористатися онлайн-послугою «Віртуальна довідка», яка працює на сайті наукової біблітеки.

Користувачі мають змогу оперативно отримати відповіді на запити, які пов’язані з пошуком інформації. Джерелами виконання запитів є інформаційні ресурси наукової бібліотеки та інтернет-ресурси.

Ознайомитися з правилами користування послугою натиснути library.khadi.kharkov.ua/poslugi/pravila-koristuvannja-poslugoju/.

НАЙМАСШТАБНІШИЙ ЯРМАРОК ВАКАНСІЙ ПОВЕРТАЄТЬСЯ!

НАЙМАСШТАБНІШИЙ ЯРМАРОК ВАКАНСІЙ ПОВЕРТАЄТЬСЯ!

Вже 10 червня у ТРЦ «Дафі» відбудеться захід, який вам так подобається! DreamJOB — це найбільший у Харкові щорічний ярмарок вакансій.

За 4 роки на цю подію вже завітало понад 10 000 харків'ян, які бажають знайти роботу! Цього разу ми зберемо понад 40 компаній з різних сфер, щоб якомога більше харків'ян змогли знайти вакансію для себе. На заході ви зможете поспілкуватися з роботодавцями та навіть перевірити свої знання на практиці! Разом з партнерами ми підготуємо для вас круті інтерактивні та розважальні зони, тож сумувати часу не буде

Ми чекаємо на тебе 10 червня з 12 до 17 години у ТРЦ «Дафі» (вул. Героїв Праці, 9) — ми нагадаємо ще, але краще запам'ятай одразу

Харків відроджується просто зараз — ставай частиною цього разом з DreamJOB! 

Як правильно формувати свої думки: практичні поради

Як правильно формувати свої думки: практичні поради  

Чітко висловлювати свої думки - це важлива навичка, яка допомагає в ефективному спілкуванні та досягненні мети. Ось декілька порад, як її розвивати:

 ▪️Читайте багато різноманітної літератури

Це дозволить збільшити словниковий запас.

▪️Визначте свою точку зору

Щоб чітко висловити свої думки, спочатку потрібно зрозуміти, що саме ви думаєте про предмет обговорення.

▪️Використовуйте прості слова

Іноді ми намагаємося вражати інших складними словами або фразами, але це не завжди допомагає зрозуміти нашу думку. Спробуйте використовувати зрозумілу лексику.

▪️Долучайтеся до обговорень на різних форумах

Вміння вести красиву дискусію та відстоювати власну точку зору дуже важливе. Звісно ж, це не повинно перетворюватись у сварки.

▪️Структуруйте свої думки

Розбийте свої думки на частини та визначте головне. Складайте речення логічно та послідовно.

▪️Стежте за темпом промови

Дуже часто надто швидка чи повільна мова заважає співрозмовникам вас краще зрозуміти.

▪️Намагайтесь не відволікатись на сторонні деталі

Зосередьтесь на основній думці та розвивайте її.

Адекватно реагуйте на критику

Завжди знайдуться люди, які будуть незадоволені та скептично віднесуться до ваших цілей, бажань чи ідей.

Навчіться контролювати свої емоції та спокійно кивайте на розповіді про те, чому «точно нічого не вийде».

Проте, коли ви розумієте, що людина конструктивно вказує на мінуси вашого плану, пропонуючи альтернативні варіанти дій – прислухайтеся та візьміть до уваги її слова.

Цілком можливо, що в результаті ви застосуєте ці поради та отримаєте кращий результат.

Чим більше уникаєте труднощів, тим важче жити

Фізичні вправи – це складно. Але якщо ними не займатися, згодом здоров'я почне давати збій, і жити стане важче та витратніше.

Незручні розмови та конфлікти – це важко. Але якщо їх довго уникати, все в результаті стане ще гіршим.

Навчання та робота – це важко. Але набагато важче жити, коли не маєш жодних професійних навичок.

Якщо вибираєте легке життя – отримуєте важке. І навпаки.

Як правильно навчитися тайм-менеджменту?

 

▪️Підготуйтеся заздалегідь

У деяких книгах радять починати ранок зі складання списку справ на весь день. Ідея чудова, проте ще краще, якщо ви будете робити це ввечері. Таким чином, ви точно встигнете це зробити, а під час сну мозок зможе обробити ці ідеї в підсвідомості. Дуже часто люди, які так роблять, прокидаються вранці з ідеями і знаннями, які відносяться до запланованих на день справ.

▪️Робіть перерви

Постійна робота виснажує організм та негативно впливає на продуктивність. Крім робочих годин, у вас повинні бути і заплановані перерви, які дозволяли б трохи відпочити та відновитися 

▪️Позбавтеся непотрібного

Виникає закономірне питання – що ж є тим самим «непотрібним»? Строго кажучи, це все, що заважає вам у досягненні конкретних цілей. Якщо говорити про роботу, це може бути спілкування в соціальних мережах у робочий час, зайві наради, мікроменеджмент завдань, зайва ланка в ланцюжку тверджень і т. д.

▪️Навчіться говорити «ні»

Багатьом із нас важко відмовити у проханні навіть знайомим, не кажучи вже про рідних людей. Але коли вас просять зробити щось, на що у вас немає часу, просто відмовте – ввічливо, але твердо. І не дозволяйте собі відчувати почуття провини.

▪️Уникайте перфекціонізму

Основна характеристика перфекціонізму – надмірна увага до деталей та прагнення зробити все ідеально, важливо це чи ні, насправді. Щодо роботи це обертається постійними зривами термінів і надмірним затягуванням часу, необхідного для отримання результату.

▪️Здоровий сон важливий

Щоб продуктивно працювати, ваш мозок потребує відпочинку. Сон по 5 годин на день добрий тільки в теорії, а на практиці такий ритм життя буде повільно вбивати наш організм. З урахуванням того, наскільки знижується продуктивність від недосипання, набагато ефективніше спати по 8 годин на день, працюючи при цьому на 30%.

Час – найцінніший ресурс. Ні у кого з нас немає його більше, ніж 24 години на добу. І вибір за вами – змиритися з цим фактом або навчитися ним керувати, сфокусувавшись на досягненні цілей.

Як шукати роботу на Work.ua

Потрібно лише 10 хвилин, щоб навчитися використовувати усі можливості Work.ua та зробити пошук роботи максимально ефективним. Бо це всього 4 кроки:

 

 

Шлях до успішної кар'єри!

Успішна кар'єра, робота, що подобається та надихає… Ну, скажи, мрія? І хоч професійних шлях у всіх різний, є кілька порад, що допоможуть рухатися вперед швидше і якісніше.     

Причини чому не відповідають на твоє резюме!

Надіслав резюме купу разів, але так й не отримав відповіді... Знайома ситуація? Хмм, можливо, в CV ти припустився кількох помилок. Яких? Читай нижче...

1.Резюме в Word

Ти можеш мати круті навички та досвід, однак через застарілий формат твоє резюме можуть навіть не помітити. Краще оформи CV в Canva та збережи його в PDF.

2.Орфографічні помилки

Завжди перевіряй текст, який надсилатимеш потенційному роботодавцю. Орфографічні чи механічні помилки завжди справляють негативне враження про кандидата.

3.Нерелевантість резюме

Якщо ти надсилаєш резюме маркетолога на вакансію менеджера з продажу, не дивуйся мовчанці від рекрутера. Для кожної вакансії варто адаптовувати CV і додавати лише актуальну саме для цієї посади інформацію.

4.Недоречне фото

Неякісні фото в повний зріст або ж дивакуваті світлини з соцмереж радше відштовхують, ніж приваблюють. Краще додай фото в діловому стилі на нейтральному тлі.

Поради, як адаптувати резюме під нові вимоги 2023!

Новий рік – нове резюме!

Читай допис з порадами, як адаптувати резюме під нові вимоги 2023 ⌨

❃Фото. Усе частіше його не вимагають. Сміло прибирай фото. Перш за все роботодавець читатиме про твій досвід, а не розглядатиме риси обличчя.

❃Професійні навички. Цей блок здебільшого повторюється з описом досвіду на роботі. Якщо ти займаєшся онлайн звітністю, зрозуміло, що маєш навички роботи в Excel. Слідкуй, щоб у блоці про навички не було банальностей, або ж просто прибери його з резюме.

❃Контакти. Цей блок повинен бути помітним. Зазнач свій номер телефону, Telegram/WhatsApp, електронну адресу й місто проживання. Назва вулиці й номер будинку не так важливі для рекрутера.

❃Соцмережі. Перед тим, як подавати резюме з посиланням на свої сторінки, подивися акаунти ще раз. Переглянь, чи немає там надто відвертих фото і компроментуючих дописів. Сьогодні роботодавці полюбляють посерчити у соцмережах кандидатів.

♥ Зберігай допис, оновлюй резюме та подавайся на омріяну роботу! 

Як студенту вдало працевлаштуватися: F&Q з представницями BOOSTA та Deloitte Ukraine

Recruitment Team Lead в Boosta Альона Густікова та Employer Brand Specialist в Deloitte Ukraine Анна Білик в межах проєкту Career Marathon 2022 відповідають на найпоширеніші питання від студентів про працевлаштування та діляться секретами успішного старту кар'єри. Ще більше порад та кар'єрних можливостей чекає на тебе на Career Marathon від STUD-POINT. Реєструйся просто зараз: bit.ly/3RRiWio.  

«Скільки ви хочете заробляти на посаді?»

«Скільки ви хочете заробляти на посаді?» …

Якщо це запитання тобі поставив рекрутер, а у голові безодня та відсутність ідей — не переживай! До такого запитання можна і варто підготуватися.

UGEN ділиться порадами, як назвати бажану зарплату на інтерв’ю та не схибити

  •  Визначся з цифрою.

×Нуу, десь у проміжку 15-25 тисяч гривень.

✓ Я претендую на 20 тисяч.

  •  Аргументуй.

×Я добре працював(-ла) і мене хвалили…

✓ Я закрию очікувані потреби, адже за останній період приніс(-ла) такі результати у компанію: …

  • Уникай недоречних запитань.

×А скільки ви платите?

✓ Яка система мотивації передбачена для працівника на вакантній посаді?

  • Не знецінюй себе.

×Я погоджусь на будь-яку суму.

✓ На минулій роботі я отримував 10 тисяч, проте зараз шукаю вакантну посаду з більшою зарплатнею.

Експерти радять вказувати суму на 10-20% більше, ніж ти насправді очікуєш. До того ж завжди уточнюй, що маєш на увазі «чисту» зарплату, адже у деяких компаніях не попереджують про суму податків.

Як написати ідеальне резюме

Щоб написати ідеальне резюме, його потрібно «налаштувати» під кожну вподобану вам вакансію. Якщо для вас це зайві трудовитрати, процес можна оптимізувати, склавши кілька резюме по кожній вакансії, яка вас цікавить. Наприклад, якщо вам цікава робота асистента керівника і перекладача, резюме повинні відрізнятися. Такі резюме будуть оптимальні при пошуку роботи, і про їх складання ми і розповімо вам зараз.

Найголовніше в резюме - подача інформації. Метою резюме є привернення уваги представника роботодавця при першому ж знайомстві. Не менш важливо справити сприятливе враження і спонукати роботодавця запросити вас на співбесіду. Тому при написанні резюме потрібно підкреслити ваші сильні сторони і замаскувати те, що роботодавець може вважати недоліком. Якщо врахувати, що на прочитання резюме роботодавець витрачає всього кілька хвилин, важливо не тільки привернути увагу роботодавця, а й виділитися з потоку кандидатів і запам'ятатися.

Як же оптимально представити найбільш важливі для роботодавця факти і дані, як скласти ваше резюме так, щоб воно стало ефективним інструментом для пошуку роботи і «маркером» для вас, як успішного кандидата?

У резюме має бути:

  1. Біографічні дані та інформація про професійний досвід;
  2. Позитивна відповідь на питання роботодавця - підходите ви на анонсовану ним вакансію;
  3. Ваші персональні «фішки» - відмінності, навички та вміння, які зможуть додатково зацікавити роботодавця і спонукають його запросити вас на співбесіду.

Оптимальне резюме дозволяє швидко дізнатися головне про кандидата, не відволікаючись на зайву інформацію. Правильно скомпонована інформація дозволяє роботодавцю сформулювати додаткові питання і не записувати необхідні дані про кандидата. Це скорочує час обробки резюме, підвищує ефективність співбесіди і надає позитивне враження на представників роботодавця.

Найбільш звичне для роботодавця хронологічне резюме - досвід роботи у зворотному хронологічному порядку з перерахуванням всіх місць роботи та назв підприємств. Краще скласти резюме в хронологічно-функціональному форматі: разом зі стажем викласти досягнення на кожному місці роботи. Ці досягнення потрібно оцифрувати так, щоб цифри були адекватні і вагомі. Важливо при цьому вкластися в одну-максимум дві сторінки.

Краще створити два резюме - коротше для розсилки і докладний - за запитом рекрутера або щоб брати з собою на співбесіду. Резюме потрібно написати стандартним шрифтом 10-12 розміру і структурувати так, щоб інформація легко читалася. Оптимальною вважається така структура резюме:

  1. Контактні дані (ПІБ, адреса, можна без вказівки квартири, наприклад, телефони і e-mail) і фото (якщо потрібно по функціоналу працювати «обличчям компанії»).
  2. Мета (чітко і коротко розповісти, на яку посаду і чому претендує власник резюме). Детальніше про мету можна прочитати в статті.
  3. Освіта (у зворотному порядку, спочатку ВНЗ, потім курси і тренінги - якщо відповідають профілю і можуть додати вам шансів на працевлаштування).
  4. Професійний досвід (в зворотному порядку). Досвідченим фахівцям потрібно описати останні 3-5 місців роботи і період не більше 10 років (решта тільки згадати), а кандидатам з мінімальним досвідом краще вказати якомога більше практичного досвіду роботи і включити інформацію про прослухані спецкурси і пройдені тренінги. Також потрібно вказати виробничі досягнення на кожній посаді в конкретних формулюваннях.
  5. Додаткові навички - краще вказати те, що характеризує вас як працівника, але не відноситься до вашого безпосереднього функціоналу - наявність водійського посвідчення (якщо є і водійський стаж), іноземні мови (якщо не потрібні в основному функціоналі), володіння ПК (в т.ч. і нестандартним ПЗ). Якщо у вас є хобі, що допомагає вам розвиватися і самовдосконалюватися - опишіть його.

Найпоширеніші і такі, що дратують рекрутерів помилки:

  1. Неграмотність і помилки при написанні дат, телефонних номерів, тощо;
  2. Вживання довгих фраз і модерних слів;
  3. Опис обов'язків шаблонними фразами (резюме «ні про що») або дуже короткий опис;
  4. Згадка конфіденційної інформації;
  5. Недоречний креатив при оформленні або спробі проявити почуття гумору.

Виходячи з вищенаведеного, оптимальне резюме - це опис саме тих професійних навичок і особистісних компетенцій, які значені щодо позиції, на яку ви претендуєте. Тому правильно скласти резюме не під вашу кандидатуру, а під вимоги конкретної вакансії, з урахуванням корпоративної культури майбутнього роботодавця. І тоді резюме стане дійсно вашим надійним помічником у пошуку роботи.

За матеріалами сайту rabota.ua

Речі, які необхідні на співбесіді (корисні поради).

Всі ми читаємо корисні поради щодо поліпшення якості підготовки резюме та проходження інтерв'ю. Але, на жаль, не в усьому їм слідуємо. Тому ми ще раз нагадуємо вам про п'ять важливих речей, необхідних на інтерв'ю.

Отже, якщо ви вже отримали запрошення на співбесіду - не забудьте підготувати і взяти з собою на інтерв'ю 5 наступних корисних речей:

  1. Резюме. Звичайно ж, ваше резюме вже є у рекрутера. Можливо, ви навіть пережили докладний телефонне інтерв'ю і вважаєте, що на вашому резюме вже є позначки рекрутера. Тим не менш, не варто випускати з уваги, що в робочій круговерті менеджер по персоналу може забути про ваше резюме або переплутати його з іншим. Тому краще захопити з собою кілька резюме, адже співбесіду можуть проводити кілька людей одночасно. Крім того, на співбесіду краще захопити розширений варіант резюме - з докладним описом функціональних обов'язків і досягнень.
  2. Паспорт. Якщо ваш майбутній роботодавець розташований в солідній офісній будівлі, без паспорта вас просто не пропустять. Важливо, щоб фото в паспорті було схоже на оригінал (кольором волосся і зачіскою).
  3. Портфоліо і рекомендаційні листи. Портфоліо необхідно для фахівців творчих професій (наприклад, фотограф, копірайтер, дизайнер, журналіст тощо.). Можливе надання портфоліо в друкованому або електронному вигляді. Важливо, щоб воно було правильно підібране - яскраво і нічого зайвого. Те ж саме стосується і рекомендаційних листів - останнім часом вони поступаються за популярністю усним рекомендаціям колег або партнерів. Проте, якщо у вас є щось видатне - рекомендація від відомої людини або видатного фахівця - це може додати вам кілька балів.
  4. Додаткові документи. Деякі рекрутери вимагають наявності на співбесіді диплома і трудової книжки (або її ксерокопії, якщо в даний момент ви працюєте). Як правило, ці документи підтверджують вашу освіту і професійний досвід. Якщо у вас є сертифікати курсів або тренінгів по вашому профілю і досить високої якості - захопіть їх з собою. Якщо записи з трудової книжки і реальний досвід розходяться - готуйтеся до докладних пояснень.
  5. Ручка і блокнот. Найкраще записати в блокнот адреса і контакти інтерв'юера. Крім того, під час зустрічі іноді потрібно робити записи, і блокнот дуже стане в нагоді. Якщо офіс роботодавця знаходиться в новому для вас мікрорайоні - візьміть карту і не забудьте вийти на співбесіду завчасно.

Важливий нюанс: всі перераховані вище документи повинні бути акуратно скомпоновані (щоб вам не довелося порпатися, розшукуючи потрібний документ) і перебувати в ідеальному стані - НЕ м'яті, брудні і з надірваними куточками, звичайно. Готовність до співбесіди повинна бути стовідсотковою - і моральної, і за документами. Тільки в цьому випадку інтерв'ю буде успішним.

За матеріалами сайту rabota.ua