Як отримати роботу без попереднього досвіду?
5 освітніх серіалів для підприємців
Поглиблюйте ваші знання про бізнес-тенденції:
Реєстрація на участь в онлайн заході "Ярмарок Вакансій 2023: Робота Є!" (30 серпня 2023 року, з 11:00 до 14:00)
Робота – це спосіб реалізації особистісного потенціалу людини, забезпечення належного рівня життя і економічної сталості. За останні 18 місяців перед багатьма людьми постали складні виклики: пошук іншої роботи у новій громаді, необхідність опановувати нові спеціальності і планувати своє професійне життя в реаліях сьогодення.
Проте, українські підприємці намагаються зберегти і, навіть, створити нові робочі місця задля підтримки населення, розвитку економіки і відбудови країни.
ГО "Маріупольська Спілка Молоді" за підтримки Міжнародної організації з міграції та Державної служби зайнятості проводить онлайн захід «Ярмарок Вакансій 2023: Робота Є!», який допоможе вам:
Дата: 30 серпня з 11:00 до 14:00
Формат: онлайн на платформі Zoom
Зареєструватися https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdvm6iXomjU5CTt5eLipANrLDcg4qJ3TW_FzJww_3kVvMYzbQ/viewform?pli=1
Наукова бібліотека інформує
Запрошуємо скористатися онлайн-послугою «Віртуальна довідка», яка працює на сайті наукової біблітеки.
Користувачі мають змогу оперативно отримати відповіді на запити, які пов’язані з пошуком інформації. Джерелами виконання запитів є інформаційні ресурси наукової бібліотеки та інтернет-ресурси.
Ознайомитися з правилами користування послугою натиснути library.khadi.kharkov.ua/poslugi/pravila-koristuvannja-poslugoju/.
НАЙМАСШТАБНІШИЙ ЯРМАРОК ВАКАНСІЙ ПОВЕРТАЄТЬСЯ!
Вже 10 червня у ТРЦ «Дафі» відбудеться захід, який вам так подобається! DreamJOB — це найбільший у Харкові щорічний ярмарок вакансій.
За 4 роки на цю подію вже завітало понад 10 000 харків'ян, які бажають знайти роботу! Цього разу ми зберемо понад 40 компаній з різних сфер, щоб якомога більше харків'ян змогли знайти вакансію для себе. На заході ви зможете поспілкуватися з роботодавцями та навіть перевірити свої знання на практиці! Разом з партнерами ми підготуємо для вас круті інтерактивні та розважальні зони, тож сумувати часу не буде
Ми чекаємо на тебе 10 червня з 12 до 17 години у ТРЦ «Дафі» (вул. Героїв Праці, 9) — ми нагадаємо ще, але краще запам'ятай одразу
Харків відроджується просто зараз — ставай частиною цього разом з DreamJOB!
Як правильно формувати свої думки: практичні поради
Чітко висловлювати свої думки - це важлива навичка, яка допомагає в ефективному спілкуванні та досягненні мети. Ось декілька порад, як її розвивати:
▪️Читайте багато різноманітної літератури
Це дозволить збільшити словниковий запас.
▪️Визначте свою точку зору
Щоб чітко висловити свої думки, спочатку потрібно зрозуміти, що саме ви думаєте про предмет обговорення.
▪️Використовуйте прості слова
Іноді ми намагаємося вражати інших складними словами або фразами, але це не завжди допомагає зрозуміти нашу думку. Спробуйте використовувати зрозумілу лексику.
▪️Долучайтеся до обговорень на різних форумах
Вміння вести красиву дискусію та відстоювати власну точку зору дуже важливе. Звісно ж, це не повинно перетворюватись у сварки.
▪️Структуруйте свої думки
Розбийте свої думки на частини та визначте головне. Складайте речення логічно та послідовно.
▪️Стежте за темпом промови
Дуже часто надто швидка чи повільна мова заважає співрозмовникам вас краще зрозуміти.
▪️Намагайтесь не відволікатись на сторонні деталі
Зосередьтесь на основній думці та розвивайте її.
Завжди знайдуться люди, які будуть незадоволені та скептично віднесуться до ваших цілей, бажань чи ідей.
Навчіться контролювати свої емоції та спокійно кивайте на розповіді про те, чому «точно нічого не вийде».
Проте, коли ви розумієте, що людина конструктивно вказує на мінуси вашого плану, пропонуючи альтернативні варіанти дій – прислухайтеся та візьміть до уваги її слова.
Цілком можливо, що в результаті ви застосуєте ці поради та отримаєте кращий результат.
Фізичні вправи – це складно. Але якщо ними не займатися, згодом здоров'я почне давати збій, і жити стане важче та витратніше.
Незручні розмови та конфлікти – це важко. Але якщо їх довго уникати, все в результаті стане ще гіршим.
Навчання та робота – це важко. Але набагато важче жити, коли не маєш жодних професійних навичок.
Якщо вибираєте легке життя – отримуєте важке. І навпаки.
▪️Підготуйтеся заздалегідь
У деяких книгах радять починати ранок зі складання списку справ на весь день. Ідея чудова, проте ще краще, якщо ви будете робити це ввечері. Таким чином, ви точно встигнете це зробити, а під час сну мозок зможе обробити ці ідеї в підсвідомості. Дуже часто люди, які так роблять, прокидаються вранці з ідеями і знаннями, які відносяться до запланованих на день справ.
▪️Робіть перерви
Постійна робота виснажує організм та негативно впливає на продуктивність. Крім робочих годин, у вас повинні бути і заплановані перерви, які дозволяли б трохи відпочити та відновитися
▪️Позбавтеся непотрібного
Виникає закономірне питання – що ж є тим самим «непотрібним»? Строго кажучи, це все, що заважає вам у досягненні конкретних цілей. Якщо говорити про роботу, це може бути спілкування в соціальних мережах у робочий час, зайві наради, мікроменеджмент завдань, зайва ланка в ланцюжку тверджень і т. д.
▪️Навчіться говорити «ні»
Багатьом із нас важко відмовити у проханні навіть знайомим, не кажучи вже про рідних людей. Але коли вас просять зробити щось, на що у вас немає часу, просто відмовте – ввічливо, але твердо. І не дозволяйте собі відчувати почуття провини.
▪️Уникайте перфекціонізму
Основна характеристика перфекціонізму – надмірна увага до деталей та прагнення зробити все ідеально, важливо це чи ні, насправді. Щодо роботи це обертається постійними зривами термінів і надмірним затягуванням часу, необхідного для отримання результату.
▪️Здоровий сон важливий
Щоб продуктивно працювати, ваш мозок потребує відпочинку. Сон по 5 годин на день добрий тільки в теорії, а на практиці такий ритм життя буде повільно вбивати наш організм. З урахуванням того, наскільки знижується продуктивність від недосипання, набагато ефективніше спати по 8 годин на день, працюючи при цьому на 30%.
Час – найцінніший ресурс. Ні у кого з нас немає його більше, ніж 24 години на добу. І вибір за вами – змиритися з цим фактом або навчитися ним керувати, сфокусувавшись на досягненні цілей.
Потрібно лише 10 хвилин, щоб навчитися використовувати усі можливості Work.ua та зробити пошук роботи максимально ефективним. Бо це всього 4 кроки:
Успішна кар'єра, робота, що подобається та надихає… Ну, скажи, мрія? І хоч професійних шлях у всіх різний, є кілька порад, що допоможуть рухатися вперед швидше і якісніше.
Надіслав резюме купу разів, але так й не отримав відповіді... Знайома ситуація? Хмм, можливо, в CV ти припустився кількох помилок. Яких? Читай нижче...
1.Резюме в Word
Ти можеш мати круті навички та досвід, однак через застарілий формат твоє резюме можуть навіть не помітити. Краще оформи CV в Canva та збережи його в PDF.
2.Орфографічні помилки
Завжди перевіряй текст, який надсилатимеш потенційному роботодавцю. Орфографічні чи механічні помилки завжди справляють негативне враження про кандидата.
3.Нерелевантість резюме
Якщо ти надсилаєш резюме маркетолога на вакансію менеджера з продажу, не дивуйся мовчанці від рекрутера. Для кожної вакансії варто адаптовувати CV і додавати лише актуальну саме для цієї посади інформацію.
4.Недоречне фото
Неякісні фото в повний зріст або ж дивакуваті світлини з соцмереж радше відштовхують, ніж приваблюють. Краще додай фото в діловому стилі на нейтральному тлі.
Новий рік – нове резюме!
Читай допис з порадами, як адаптувати резюме під нові вимоги 2023 ⌨
❃Фото. Усе частіше його не вимагають. Сміло прибирай фото. Перш за все роботодавець читатиме про твій досвід, а не розглядатиме риси обличчя.
❃Професійні навички. Цей блок здебільшого повторюється з описом досвіду на роботі. Якщо ти займаєшся онлайн звітністю, зрозуміло, що маєш навички роботи в Excel. Слідкуй, щоб у блоці про навички не було банальностей, або ж просто прибери його з резюме.
❃Контакти. Цей блок повинен бути помітним. Зазнач свій номер телефону, Telegram/WhatsApp, електронну адресу й місто проживання. Назва вулиці й номер будинку не так важливі для рекрутера.
❃Соцмережі. Перед тим, як подавати резюме з посиланням на свої сторінки, подивися акаунти ще раз. Переглянь, чи немає там надто відвертих фото і компроментуючих дописів. Сьогодні роботодавці полюбляють посерчити у соцмережах кандидатів.
♥ Зберігай допис, оновлюй резюме та подавайся на омріяну роботу!
Recruitment Team Lead в Boosta Альона Густікова та Employer Brand Specialist в Deloitte Ukraine Анна Білик в межах проєкту Career Marathon 2022 відповідають на найпоширеніші питання від студентів про працевлаштування та діляться секретами успішного старту кар'єри. Ще більше порад та кар'єрних можливостей чекає на тебе на Career Marathon від STUD-POINT. Реєструйся просто зараз: bit.ly/3RRiWio.
«Скільки ви хочете заробляти на посаді?» …
Якщо це запитання тобі поставив рекрутер, а у голові безодня та відсутність ідей — не переживай! До такого запитання можна і варто підготуватися.
UGEN ділиться порадами, як назвати бажану зарплату на інтерв’ю та не схибити
×Нуу, десь у проміжку 15-25 тисяч гривень.
✓ Я претендую на 20 тисяч.
×Я добре працював(-ла) і мене хвалили…
✓ Я закрию очікувані потреби, адже за останній період приніс(-ла) такі результати у компанію: …
×А скільки ви платите?
✓ Яка система мотивації передбачена для працівника на вакантній посаді?
×Я погоджусь на будь-яку суму.
✓ На минулій роботі я отримував 10 тисяч, проте зараз шукаю вакантну посаду з більшою зарплатнею.
Експерти радять вказувати суму на 10-20% більше, ніж ти насправді очікуєш. До того ж завжди уточнюй, що маєш на увазі «чисту» зарплату, адже у деяких компаніях не попереджують про суму податків.
Щоб написати ідеальне резюме, його потрібно «налаштувати» під кожну вподобану вам вакансію. Якщо для вас це зайві трудовитрати, процес можна оптимізувати, склавши кілька резюме по кожній вакансії, яка вас цікавить. Наприклад, якщо вам цікава робота асистента керівника і перекладача, резюме повинні відрізнятися. Такі резюме будуть оптимальні при пошуку роботи, і про їх складання ми і розповімо вам зараз.
Найголовніше в резюме - подача інформації. Метою резюме є привернення уваги представника роботодавця при першому ж знайомстві. Не менш важливо справити сприятливе враження і спонукати роботодавця запросити вас на співбесіду. Тому при написанні резюме потрібно підкреслити ваші сильні сторони і замаскувати те, що роботодавець може вважати недоліком. Якщо врахувати, що на прочитання резюме роботодавець витрачає всього кілька хвилин, важливо не тільки привернути увагу роботодавця, а й виділитися з потоку кандидатів і запам'ятатися.
Як же оптимально представити найбільш важливі для роботодавця факти і дані, як скласти ваше резюме так, щоб воно стало ефективним інструментом для пошуку роботи і «маркером» для вас, як успішного кандидата?
У резюме має бути:
Оптимальне резюме дозволяє швидко дізнатися головне про кандидата, не відволікаючись на зайву інформацію. Правильно скомпонована інформація дозволяє роботодавцю сформулювати додаткові питання і не записувати необхідні дані про кандидата. Це скорочує час обробки резюме, підвищує ефективність співбесіди і надає позитивне враження на представників роботодавця.
Найбільш звичне для роботодавця хронологічне резюме - досвід роботи у зворотному хронологічному порядку з перерахуванням всіх місць роботи та назв підприємств. Краще скласти резюме в хронологічно-функціональному форматі: разом зі стажем викласти досягнення на кожному місці роботи. Ці досягнення потрібно оцифрувати так, щоб цифри були адекватні і вагомі. Важливо при цьому вкластися в одну-максимум дві сторінки.
Краще створити два резюме - коротше для розсилки і докладний - за запитом рекрутера або щоб брати з собою на співбесіду. Резюме потрібно написати стандартним шрифтом 10-12 розміру і структурувати так, щоб інформація легко читалася. Оптимальною вважається така структура резюме:
Найпоширеніші і такі, що дратують рекрутерів помилки:
Виходячи з вищенаведеного, оптимальне резюме - це опис саме тих професійних навичок і особистісних компетенцій, які значені щодо позиції, на яку ви претендуєте. Тому правильно скласти резюме не під вашу кандидатуру, а під вимоги конкретної вакансії, з урахуванням корпоративної культури майбутнього роботодавця. І тоді резюме стане дійсно вашим надійним помічником у пошуку роботи.
За матеріалами сайту rabota.ua
Всі ми читаємо корисні поради щодо поліпшення якості підготовки резюме та проходження інтерв'ю. Але, на жаль, не в усьому їм слідуємо. Тому ми ще раз нагадуємо вам про п'ять важливих речей, необхідних на інтерв'ю.
Отже, якщо ви вже отримали запрошення на співбесіду - не забудьте підготувати і взяти з собою на інтерв'ю 5 наступних корисних речей:
Важливий нюанс: всі перераховані вище документи повинні бути акуратно скомпоновані (щоб вам не довелося порпатися, розшукуючи потрібний документ) і перебувати в ідеальному стані - НЕ м'яті, брудні і з надірваними куточками, звичайно. Готовність до співбесіди повинна бути стовідсотковою - і моральної, і за документами. Тільки в цьому випадку інтерв'ю буде успішним.
За матеріалами сайту rabota.ua